PR-pakken

PR-pakken er vårt mest slagkraftige produkt. Målet er omtale i media. PR-pakken er sammensatt av flere tjenester som i sum utgjør et effektivt PR-fremstøt. 

  • Kartlegging av bedriften for å identifisere av mulige nyhetsvinkler og historier. Møte med daglig leder/nøkkelpersonell.
  • Research i skiftlig materiale.
  • Intervjuer/skriving av journalistisk vinklet nyhetshistorie med flere kilder som stilles til fri disposisjon for media.
  • Foto og korrekturrunder.
  • Digital massedistribusjon til medier/redaksjoner i Norge.
  • Individuelt innsalg til fem utvalgte redaksjoner.
  • Overvåking i fire uker og rapportering.

Pressemeldinger

  • Produksjon av pressemelding på basis av materiale fra oppdragsgiver. Inklusive foto.
  • Digital distribusjon til medier/redaksjoner i Norge. Individuell oppfølging av fem utvalgte redaksjoner.
  • Overvåking i fire uker og rapportering.

Webredaktør til leie/innhold

  • Vi tar hånd om de fleste former innholdsproduksjon: Artikler, blogginnlegg, debattinnlegg og kronikker.
  • Vi kan ta hånd om bedriftens websider og sørge for jevnlige oppdateringer. Du kan tegne et abonnement på godt innhold. Sammen legger vi en publiseringsplan.
  • Vi leverer også fototjenester av høy kvalitet.

Ny webside

  • Du kan trygt overlate utvikling av ny webside til oss. Vi lover deg topp kvalitet og de beste prisene som er å oppdrive i Trondheim. Eksport av gammelt innhold til ny løsning gjøres kostnadsfritt. Gratis support leveres med alle våre løsninger.

Videoproduksjon

  • Vi produserer profesjonelt redigerte videoinnslag til svært konkurransedyktige priser. Bedriftspresentasjoner,  nyhetsinnslag og intervjuer. Eller hva med å prøve en video stillingsannonse?

Vil du vite mer? Ta kontakt med  Stig O. Erlid, markedsansvarlig for PR og kommunikasjon

 

Les også:

Film + sosiale medier = rekkevidde

Fortell historier fra din vriksomhet med levende bilder. Her kan du se en film laget for Optiker Lundemo der de promoterer muligheten for å ta synstesten hjemme i stua: Se saken med film her

0 comments

Innholdsmarkedsføring i Trondheims nye nettavis

Medvind Media lager innholdsmarkedsføring i form av tekst, foto og video for Trondheims nye nettavis trondheim24.no. Her kan du se noen eksempler på saker som har oppnådd god distribusjon og som har gitt kunden god valuta for investerte markedskroner: Egon Trondhjems Turnforening Rosenborg Bakeri Bybroen videregående skole Kafe Skuret/Troll restaurant Bwell Ta kontakt for et […]

0 comments

Slik bør du kommunisere med journalister og bloggere

I dag kan alle skrive, publisere og nå ut med innholdet sitt. Hvem som helst kan blogge, og flere bedrifter begynner å ligne på tradisjonelle mediehus med egne redaksjoner og journalister. Det hevdes at journalister går usikre tider i møte, samtidig som bloggere kommer til å få stadig mer innflytelse. For mange blir skillet mellom blogging, […]

0 comments

Sponset innhold gir god rekkevidde til hyggelig pris

  Vi produserer godt innhold (tekst/bilder/video) med den journalistiske verktøykassen på oppdrag for kunden og setter opp og administerer fremming på Facebook. For noen få tusenlapper kan du nå «hele» byen, eller du kan geografisk målrette ned til nabolags-nivå.  Vi har gjennomført kampanjer som har oppnådd  klikkrater på nærmere 10  prosent – dette overgår mange […]

0 comments

Digitalt bilag for Kverneland Bil Trondheim

Med sin satsing på innholdsmarkedsføring er Kverneland Bil Trondheim pioner i bilbransjen i Trøndelag. Det digitale bilaget som er utviklet av Medvind Media i tett samarbeid med Sircon, ligger på et eget domene, men er tett integrert med Kvernelands nettside. Digitalt bilag    

0 comments

Lokal elektrikerbedrift på NRK

Sitter du på en forbrukersak med substans, er det fullt mulig å få gjennomslag i riksdekkende medier. I dette tilfellet jobbet vi for den lokale elektrikerbedriften O. Løkken. Tema var brannsikkerhet ved lading av El-biler. Oppdragsgiver ble intervjuet på NRK riks nett som har nærmere en million brukere i døgnet. Saken lå på forsiden i […]

0 comments

Vi skapte medieomtale for IT-selskapet 24onoff

Vi identifiserte nyhetsvinkler og produserte to redaksjonelle artikler som handlet om økt sikkerhet på byggeplassen og Skatteetatens kontrollvirksomhet rettet mot kravet om å føre personallister. Vi bygde nyhetspoenger på uttalelser fra kilder som Arbeidstilsynet og Byggenæringens landsforbund. Oppdragsgiver ble deretter skrevet inn  i saken. Saken ble individuelt solgt inn til bygg.no som var kundens prefererte medium. Vi […]

0 comments

Hva gjør du hvis TV2 har bestemt seg for å «ta deg»?

I dette tilfellet hadde landets mest hardtslående forbrukerredaksjon, TV2 Hjelper deg, tatt turen til Trondheim for å lage kritisk forbrukerjournalistikk på en liten, lokal virksomhet. Bare så det er sagt: Medvind Media AS er en sterk tilhenger av en fri presse som utøver kritisk journalistikk på vegne av forbrukerne. Samtidig mener vi at det kan være […]

0 comments

Slik nådde vi ut til 30.000 mennesker for en tusenlapp

Denne gangen var oppdraget var å skape blest om svømmekursene til Vestbyen Svømming – trondheimsklubben som i en årrekke har lært tusenvis av barn å beherske – og sist men ikke minst – å trives i det våte element. Med begrenset budsjett gikk vi til verks på Facebook. Vi satset på en konkurranse, der premien […]

0 comments

Medvind Media søker mannskap

Oppdragsmengden øker og vi er derfor på utkikk etter en skrivefør  person med kommersiell forståelse. Medvind Media AS består i dag av to heltidsansatte med lang erfaring fra media og næringsliv. Vi holder til på Flatåsen og er samlokalisert med Sircon AS, som er vår partner på webutvikling og design. I første omgang ønsker vi […]

0 comments

Ta nye portrettbilder i vårt fotostudio

Fremstår du med et amatørmessig profilbilde på LinkedIn eller andre sosiale medier. Alle våre avtalekunder får en gratis fotoshoot med portrettbilde i vårt fotostudio i Stiklestadveien 1. Ta kontakt: paul@avisa-na.no

0 comments

Presseomtale for solid industribedrift i Trondheim

Trondheim Stål en av byens industribedrifter som går godt. Medvind Media ble leid inn for å hjelpe bedriften med å rette fokus mot useriøse aktører i bransjen. Målet var Adresseavisen og det nasjonale fagbladet Byggeindustrien. Pressemeldingen ble bygget opp som en nyhetssak, med flere kilder som støttet opp under vinklingen, blant annet Direktoratet for kvalitet […]

0 comments